piątek, 16 marca 2012

INGRID MILLET


 W 1959 roku francuska kosmetolog Pani Ingrid Millet dokonał przełomowego odkrycia, iż ​​roślinne ekstrakty komórkowe posiadają niezwykłe działanie odmładzające i postanowiła wykorzystać je w kosmetyce jako środek zwalczania przedwczesnego starzenia się skóry. Pierwszy Instytut Ingrid Millet został otwarty w Paryżu w 1966 roku.
Każda kobieta pragnie wyglądać pięknie, dlatego Instytut Ingrid Millet opracował doskonałe kosmetyki do twarzy, ciała i makijażu. Są one wyjątkowe, innowacyjne, wysokiej jakości, z naturalnych ekstraktów morskich ( kawior,perły itp.), wspaniałe w dotyku i co najważniejsze działają cuda :)
Ostatnio zaczęłam używać: Cryofirming Buste Serum i nie wiem czy tak dobrze ujędrnia czy to za sprawą masażu, ale myślę, że oba czynniki mają duże znaczenie a biust wygląda bardzo dobrze, pomimo swoich nie najmniejszych rozmiarów...
Nie wypróbowałam za wiele kosmetyków tej marki, ale moja przyjaciółka już chyba wszystkie, stosuje je od kilku lat i jest bardzo zadowolona. To dzięki niej poznałam tą markę, gdyż dostałam od niej pierwszy produkt w życiu :)
Polecam kremy nawilżające, maski i serum, zwłaszcza do skóry suchej i wrażliwej takiej jak moja, która szybciej się starzeje...
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz