piątek, 16 grudnia 2011

Calendar 2012

Ostatnimi czasy przeglądam kalendarze na 2012 rok, zawsze mam firmowy w torebce i elektroniczny oczywiście. Na przyszły rok zamierzam sama sobie kupić jakiś piękny, który będę nosiła i wyjmowała z przyjemnością :) Nie wiem do końca jaki ma być, dotychczas przejrzałam te, które znajdują się w empiku i  internecie. Myślę, że to świetny prezent pod choinkę, gdyż użytkownik będzie go nosił codziennie przy sobie :) Markowe organizery mają świetną okładkę, którą można mieć na lata, bo tylko środek wystarczy wymienić na kolejny rok, więc warto zainwestować te kilka,kilkanaście pln na okładkę ze świetnej skóry i z pięknym wyglądem, z pewnością będzie zwracał uwagę innych i wzbudzał zazdrość :) Wiele osób widząc coś pięknego u innych mówi o tym wprost, bynajmniej ja tak mam, że jak widzę coś pięknego to od razu mówię o tym właścicielowi i zdarza się, że nieznajome osoby mówią mi to również.

Piękny !










Te również piękne !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz