sobota, 5 listopada 2011

PYTHON

Valentino, torebka do butów poniżej, 12 000 pln
Valentino, te które chciałam zakupić:(  7400pln
Lanvin maroon painted python boot, $3,445

Reed Krakoff python lace-up wedge boot, $2,595

Proenza Schouler python lace-up bootie, $855

Missoni python biker boot, price upon request

Prada python patchwork boot, $2,700

Dries Van Noten green snakeskin boot, $850

Pour La Victoire python boot, $325

Chloé patchwork python knee boot, $2,480



Choruję na pythona od początku sezonu :P Jest niestety bardzo drogi, jak wszystko dobrej jakości, ale myślę, że warto wydać pieniądze na buty czy torbę, bo takich rzeczy nie nosi się na co dzień i można je mieć nawet całe życie. Ja chciałam zakupić kozaki Valentino,ale były za drogie i się rozmyśliłam, natomiast po tygodniu wróciłam do sklepu już zdecydowana a tu...nie ma już mojego rozmiaru :/ Miałam łzy w oczach. Mam nadzieję, że znajdę inne albo dowiozą te, które chciałam !! Skóry egzotyczne są ponadczasowe. Królują od dawna, zawsze były, są i będą na czasie, zresztą tak jak futra z norek, sobola czy chinchilly...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz